niedziela, 3 czerwca 2012

Prolog

- Cześć Harry !
- Cześć Lindsay !
- Cześć Słodki !
- Hey Carmen !
- Oh, kogo ja widzę ? Witaj Przystojniaczku.
- Ciebie też miło widzieć Tess. – odparłem i puściłem dziewczynie oczko, która chwilę potem opadła na szkolne szafki i nie mogła złapać powietrza z zachwytu. Nareszcie dotarłem na koniec korytarza, w którym znajdowały się dosyć spore drzwi. Przynajmniej teraz szereg piszczących na mój widok dziewczyn nie zawracał mi głowy. Przekręciłem klamkę i przede mną ukazała się sala gimnastyczna - jedyne miejsce, w którym czuję swobodę i spokój. Czasem zastanawiam się jakby to było gdyby moi rodzice nie spali na pieniądzach. Tak, rodzina Stylesów to zdecydowanie najbogatsza rodzina w tej tutaj londyńskiej dzielnicy. Nic zresztą dziwnego. Ojciec ma wielką głowę do interesów, a matka jest jego prawą ręką. Ja natomiast jestem ich jedynym dzieckiem i oczkiem w głowie.
Dziewczyny. Zdecydowanie mnie nie interesują. Nie, nie, nie ! Jestem hetero. Chodzi o to, że nie dla mnie długi związek. Czy nie lepiej jest się wyszaleć i robić skoki w bok ? O tak. Jestem w te gierki mistrzem. Nie obchodzą mnie uczucia i lamenty dziewczyn kiedy dowiadują sie o zdradzie. Wiążesz się ze mną ? Nie licz na wierność. Och, Styles jesteś taki egoistyczny.
Ściągnąłem koszulkę i wyciagnąłem z torby strój sportowy. Rzuciłem go na ławkę i po chwili poczułem jak ktoś przypiera mnie do ściany. Spojrzałem przed siebie i dostrzegłem całkiem ładną dziewczynę. Pewnie z równoległej klasy. Miała długie blond włosy, zielono-szare oczy i szczupłe nogi. Obleciałem ją wzrokiem licząc na szybki rozwój akcji.
- Mogę znać najpierw twoje imię ? – wspominałem już o tym, że codziennie zaczepiało mnie kilka dziewczyn, które pierwszy raz w życiu na oczy widziałem ? Musze być naprawdę seksowny. Oczywiście, że jestem.
- Po co ci moje imię ? Możesz mnie nazywać jak tylko ci się kocie podoba. – acha, ona też to lubi. Wsadziłem prawą dłoń pod jej granatową, obcisłą koszulkę, która odsłaniała atuty dziewczyny i przejechałem nią po jej plecach. Zamruczała lekko i musnęła swoimi ponętnymi ustami moją szyję.
- Styles, zaczynamy. Skończ się zabawiać. – powiedział tajemniczy głos, który jak się okazało należał do mojego boskiego kumpla Zayna. Kate, bo tak ją nazwałem oderwała sie ode mnie automatycznie i posłała brunetowi piorunujące spojrzenie. Ten tylko odpowiedział jej drwiącym uśmieszkiem i palcem pokazał drzwi. Dziewczyna zerknęła w moim kierunku licząc na jakiś sprzeciw. Trudno. Wzruszyłem tylko ramionami, a ona ruszyła w stronę drzwi trzaskajac nimi mocno.
-Lubię takie.
-Lubisz wszystkie. – odparł Zayn i zaśmiał się melodyjnie rzucając mi piłkę do koszykówki.
-Zdecydowanie. W moim życiu NIGDY nie pojawi się odpowiednia dziewczyna. I dobrze.
_
Prolog krótki, aby zapowiedzieć mniej/więcej akcję. Przede wszystkim liczę na komentarze, bo nie mam pojęcia czy opłaca się prowadzić bloga :). Główna postać to jak widać Harry Styles. Przepraszam za jakiekolwiek literówki . Dziekuję za przeczytanie .

24 komentarze:

  1. Podoba mi się! Jestem ciekawa jaka akcja się dalej z nim rozwinie xd Zapraszam do siebie na yousave-mylife.blogspot.com i onedirection-to-poland.blogspot.com <33. Pozdro! - Cherry xx

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHHAHAHHA , rozjebało mnie to :
    - Lubie takie !
    - Lubisz wszystkie !

    Uwielbiam nie grzecznego i egoistycznego Harrego . ; DD Musze być naprawdę sexowny . Oczywiście , że jestem . Powalasz , *___*

    czekam na Następny . ; **
    @dominikaahearts

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Dobrze że go założyłaś. Kiedy następny rozdział?~Kath

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prolog. Wydaje mi się, że dużo będzie się działo. Czekam na pierwszy rozdział. :D
    Malina. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) zapraszam do mnie : lovelovelovel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spoczko :) onedirection-mylovestory.bloog.pl ~ meggi directioner

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny. :) Owiedzisz mój. ? one-lovestogether.blogspot.com . :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe *_* czekam na 1 rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty i ja dobrze wiemy, że bardzo się te opowiadanie opłaca pisać. Z drugiej strony samoistnie je czytam ze względu na główną bohaterkę, która ma się tutaj pojawić. Jaram się nią chociaż jeszcze nie wiem jak będzie wyglądać i czy to dzięki niej Styles się unormuję :* dawaj dalej Maleńka ♥
    @xmagkko albo lepiej Magdalena. Wiesz która, to ta co ma ciekawe trzecie imię :')

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się bardzo ciekawie! czekam na pierwszy rozdział ;d
    ~aza.

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny, czekam na więcej ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Styles, ty chuju jebany. :P Jak się dziewczyny traktuje, co kurwa ? Żeby mi to było już ostatni raz, zrozumiano ? No. :D Miło, że rozumiesz. :P Bo te twoje teskty to są gówno warte : "Musze być naprawdę seksowny. Oczywiście, że jestem." Pff .. Ktora na to poleci ? No dobra, ja na to lecę, ale to nie znaczy, że nie nachowujesz się jak idiota.
    Nie mogłam powstrzymać sie przed napisaniem tego. :D Bo nie ma to jak gadanie z wyimaginowanym Harry'm. :D Bardzo zaciekawiła mnie fabuła - Hazza, jako normalny nastolatek ( plus ), notoryczny podrywacz i dziwkarz ( kolejny plus ) no i seksowny pan Malik ( i jeszcze jeden plus). Zapowiada się fchuj zajebiscie. <3
    Czekam na następny. xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się zajebiście!!! Na pewno będę czytać. Zaciekawiło mnie zachowanie tej całej 'Kate' xd Czekam na 1 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny *_______* nie mogę się doczekać 1 rozdziału ! na pewno będę komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawaj 1 rozdział a nie xd hahaha a tak serio świetny prolog ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy dodasz 1 rozdział? juz wszyscy nie mogą się doczekać ;D pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAPRASZAM NA http://heart-without-you.blogspot.com/ - CZĘŚĆ 3 OPOWIADANIA O LARRY'M! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahahahaha, świetne :D dawaj ten 1 rozdział xxx
    Miśkaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurwa .
    Nie no,to było dobre. !
    Fakt, że krótkie, ale zrobiło na mnie duże wrażenie. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału !
    {just-dont--break-my-heart.blog.onet.pl}
    {@Just_Kayah}

    OdpowiedzUsuń
  20. okej, może i weszłam na tego bloga pierwszy raz 3 minuty temu, ale...
    HALO, JEST ŚWIETNY i już od dwóch tygodni nie ma nic?! :C

    OdpowiedzUsuń
  21. hard-to-know . NOWY ;)
    PS : kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  22. jezeli uznasz to za spam zawiadom mnie
    hard-to-know nowy ;)

    OdpowiedzUsuń